duminică, 13 ianuarie 2008

coffee - the essence of (my) life

prima alarma suna la fara 15. urmaoarea la :00. sub paturica e cald si bine. visele alearga prin vagaunele mintii sa se ascunda, incerci sa le prinzi macar pe cate una insa, prima zvagnire de lumina pe retina ..and they are gone!
iar e dimineatza. la naiba!! resuesc cu greu sa ma conving ca trebuie sa ma trezesc . atunci in golul capului rasare o dorinta, o speranat : COFFEEEEEE. mirosul prietenos al cafelei imi face ca forma tzuguiata a buzelor sa fie destramata si dintr-o data elementul definitoriu pt mine sa ma cuprinda : zambetul:D yeey...another day is here!!! hurray!!!let`s enjoy it!!!

asta e prima cafea elemantara a zilei...apoi urmeaza micile capricii ale zilei impreuna cu alti cafengii. fiecare automat de cafea/cappucino/cioco calda din facultate, orice cafenea, orice bucatarie a cuiva, orice camera de camin se paote transforma intr-un adevarat han al ancutei fara vin si ulcele de lut...ci cu...mugs de cafea!!

cine vien la o cafea?

4 comentarii:

fetele rele din grupa 6 isi fac blog:)) spunea...

desi nu sunt adepta trezirii de dimineata in aroma proaspata a unei cafele bune, cu tine as veni oricand la un pahar de vorba, mai exact la un mug de vorba;))peshtoaik88

Raluk6 spunea...

eu,eu,eu!!!!vezi k o vreau tripla!!!!!=)))

tinu spunea...

ha ha!acum si eu!tinu beta version :))

Petruta spunea...

Cum ar fi fost viata daca nu ar fi fost inventata cafeaua?!
Nici nu vreau sa ma gandesc....cred ca as fi inventat-o eu!